Известие

Collapse
No announcement yet.

Щанга-тампон на 2.4 JTD 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Щанга-тампон на 2.4 JTD 156

    Видях само една тема за тази щанга,че новите,които се предлагат са ментаци и са с прекалено твърди тампони и става по-зле и от щанга с разбити тампони.Имате ли наблюдения за тази щанга на BIRTH или препоръчайте някоя друга фирма,която ги прави като хората...Иначе ще мина на вариант 'ЖМ' да търся къде ми сменят само тампоните на нея.Става дума за тази щанга https://www.euro07.bg/uploaded/article_images/68833.jpg
    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

  • #2
    Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
    Видях само една тема за тази щанга,че новите,които се предлагат са ментаци и са с прекалено твърди тампони и става по-зле и от щанга с разбити тампони.Имате ли наблюдения за тази щанга на BIRTH или препоръчайте някоя друга фирма,която ги прави като хората...Иначе ще мина на вариант 'ЖМ' да търся къде ми сменят само тампоните на нея.Става дума за тази щанга https://www.euro07.bg/uploaded/article_images/68833.jpg
    Колега аз на твое място щях да отида горе над автогарата на софийското при Митака да си купя 2 тампона по отделно щом си от перник и щях да си ги сменя сам,аз наскоро от него си купих 2 тампона за двигателя отпред дето е хванат за макверсона,за по 8-10 лв.и пей сърце,в еврото са ментаци аз лично не ги харесвам,но ти си решаваш,избиваш старите и набиваш новите и ти си човека!!!! Успех,мога да ти дам и тел.ако не го знаеш къде е!
    Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
    Всички екстри Мултиволан и Калорифер

    Comment


    • #3
      При толкова коли на части дето се продават във форума,не знам кво се чудиш.
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #4
        Мдаа явно ще си взема едни тампони и ще ги сменя... И за да не отварям нова тема -имах тракане на празен ход,смених уж разбития лагер на климатика,паразитната ролка над компресора я разкапсуловах и я гресирах беше суха,същото направих и с ролката с ексцентрика.Тракането наистина спря,но май направих грешка...имаше масло по пистовият ремък и докато работи мотора го напръсках с обезмаслител и ремъка започна да свири...намокрих го с вода и утихна докато пак не почна да скърца.Какви са вариантите:да съм прецакал ремъка с обезмаслителя,да съм напръскал някоя ролка и да е влезнал обезмаслителя вътре или да е хлабав ремъка.Нали сам се опъва с ролката с пружината,а тази с ексцентрика само се натяга с 15 ключ?
        Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

        Alfonso 156 2.4 140 -new breed

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
          Мдаа явно ще си взема едни тампони и ще ги сменя... И за да не отварям нова тема -имах тракане на празен ход,смених уж разбития лагер на климатика,паразитната ролка над компресора я разкапсуловах и я гресирах беше суха,същото направих и с ролката с ексцентрика.Тракането наистина спря,но май направих грешка...имаше масло по пистовият ремък и докато работи мотора го напръсках с обезмаслител и ремъка започна да свири...намокрих го с вода и утихна докато пак не почна да скърца.Какви са вариантите:да съм прецакал ремъка с обезмаслителя,да съм напръскал някоя ролка и да е влезнал обезмаслителя вътре или да е хлабав ремъка.Нали сам се опъва с ролката с пружината,а тази с ексцентрика само се натяга с 15 ключ?
          По думите ти,не може толкова бързо обезмаслителя да проникне в ролките.И не си поливай ремъка с вода повече никога,просто това не е вариантаНай-вероятно щом имаш тракане,проблема не е в ремъка......я обтегач,я демпферна шайба,я шайба на алтернатор,на климатик......просто прегледайте и другите елементи задвижвани от мотора.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
            По думите ти,не може толкова бързо обезмаслителя да проникне в ролките.И не си поливай ремъка с вода повече никога,просто това не е вариантаНай-вероятно щом имаш тракане,проблема не е в ремъка......я обтегач,я демпферна шайба,я шайба на алтернатор,на климатик......просто прегледайте и другите елементи задвижвани от мотора.
            Я разкапсулованата ролка се е доразкапсуловала. Правите глупости за икономии после Алфите били боклук. Колко пари спести за сметка на труд, гърч и т.н.? И има обезмаслители дето съсипват пластмаса
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Тракането спря след като сложих новият лагер и гресирах лагерите на ролките без тази с пружината...Но за да премахна маслото от ремъка напръсках малко с обезмаслител и оттогава започна свиренето на ремъка.Интересува ме дали ремъка се опъва автоматично от ролката под динамото с пружината или трябва и с 2те дупчици на ролката с ексцентрика да се опъва някак си.На пипане ремъка е опънат добре...освен да сваля пак ремъка и да сложа нов,ако пак скърца ще сваля ролката с пружината и ще видя да не би нещо да блокира и за това за скърца ремъка

              П.С. за капсуловката на ролките съм сигурен,че са ок... Обезмаслителя беше на WURTH http://www.google.bg/imgres?um=1&hl=...9,r:1,s:0,i:70
              Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

              Alfonso 156 2.4 140 -new breed

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                Тракането спря след като сложих новият лагер и гресирах лагерите на ролките без тази с пружината...Но за да премахна маслото от ремъка напръсках малко с обезмаслител и оттогава започна свиренето на ремъка.Интересува ме дали ремъка се опъва автоматично от ролката под динамото с пружината или трябва и с 2те дупчици на ролката с ексцентрика да се опъва някак си.На пипане ремъка е опънат добре...освен да сваля пак ремъка и да сложа нов,ако пак скърца ще сваля ролката с пружината и ще видя да не би нещо да блокира и за това за скърца ремъка

                П.С. за капсуловката на ролките съм сигурен,че са ок... Обезмаслителя беше на WURTH http://www.google.bg/imgres?um=1&hl=...9,r:1,s:0,i:70
                Според мен или въпросната гресирана ролка е дала фира, или някой друг лагер, за целта вземи от някъде по-къс ремък и ги изолирай едно по-едно, алтернатора, компресора на климатика. Така най-точно ще хванеш откъде идва
                Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Ето ти линк към моята борба с тракането http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E0%EA%E0%ED%E5
                  Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                  Comment


                  • #10
                    Оправи се след смяна на ремъка,явно се беше разтегнал или прецакал от обезмаслителя...Новият го напръсках със 'специален' спрей за ремъци,който уж предпазва от преплъзване и удължава живота.Иначе колко хиляди е интервала за смяната на пистов и колко на ангренажният?
                    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                      Оправи се след смяна на ремъка,явно се беше разтегнал или прецакал от обезмаслителя...Новият го напръсках със 'специален' спрей за ремъци,който уж предпазва от преплъзване и удължава живота.Иначе колко хиляди е интервала за смяната на пистов и колко на ангренажният?
                      Ангренажния, ако е истински всички майстори съветват да се сменя на 80 000, аз лично съм виждал "Пауър грип" на 180 000 при това в доста добро състояние ама това си е доста голям риск. Пистовия се сменя по преценка - като се разглабя за ангренаж се проверяват ролки, обтегачи и т.н. и майстора ще ти каже дали ти е за смяна ремъка.
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment


                      • #12
                        И не след дълго и новият ремък започна да свири ...В началото само след като запаля го чувах и после утихваше в движение на някоя предавка.Сега както е студено паля я и ремъка свири и тва старото дрънчене(тракане) се появи отново.Почна ли да карам тракането спира,но ръмъка пак тихичко си свири.Ремъка натяга ли се от ексцентричната ролка с тия 2те дупчици или сам си се опъва от тая ролка с пружината с шестограма?
                        Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                        Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                          И не след дълго и новият ремък започна да свири ...В началото само след като запаля го чувах и после утихваше в движение на някоя предавка.Сега както е студено паля я и ремъка свири и тва старото дрънчене(тракане) се появи отново.Почна ли да карам тракането спира,но ръмъка пак тихичко си свири.Ремъка натяга ли се от ексцентричната ролка с тия 2те дупчици или сам си се опъва от тая ролка с пружината с шестограма?
                          Горната по-малка ролка, с пружината, е само за натягане. Не е трябвало да пръскаш новия ремък, освен със силикон за гума
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #14
                            Еми ще дам още 25лв за още 1 ремък няма да го пръскам и ще си покаже дали е от спрея...Уж на него има картинка и си пише,че е специално за ремъци-предпазва ги от приплъзване и бла-бла..
                            Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                            Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Горната по-малка ролка, с пружината, е само за натягане. Не е трябвало да пръскаш новия ремък, освен със силикон за гума
                              Горната ролка,няма пружина,а има ексцентрик и е по-голяма.......,ролката с ексцентрик служи за опъване на ремъка до такава степен,че обтегача да е в работно положение(горе/долу по средата), за да може той да си върши работата както трябва и в двете посоки.
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment

                              Working...
                              X